بهترین عروسک ها

انواع عروسک سگهای نگهبان Paw Patrol

عروسک سگهای نگهبان

سگهای نگهبان یک انیمیشن مشهور بین کودکان و نوجوانان است. نام سگهای نگهبان به انگلیسی Paw Patrol است که به فارسی گشت پنجه ای نام دارد اما در ایران به نام سگهای نگهبان شهرت یافته است.

انواع عروسک سگ های نگهبان:

  1. عروسک پولیشی سگ های نگهبان
  2. عروسک های پلاستیکی سگ ها

برای سنین مختلف تا زیر 10 سال سلیقه ها به طور کلی متفاوت است اما هر دو آن ها ویژگی های مخصوص به خود را در بازی کودکان دارند. عروسک های پولیشی مناسب بازی با سایر عروسک های قبلی نیز هست و به دلیل اندازه مناسب می تواند همیشه و در هر مکانی برد و استرس گم شدن و شکستن را ندارد و به راحتی در ماشین لباسشویی به روش شستن عروسک های پولیشی می شود.

برای نمونه عروسک های پولیشی زیر را در نظر بگیرید:

 

عروسک مارشال آتشنشان

مارشال یکی از شخصیت های بامزه و جالب در انیمیشن سگ های نگهبان است که موجب خنده کودکان می شود و این انیمیشن را بامزه تر کرده است. بیشتر کودک ها این شخصیت بامزه را دوست دارند و در بازی های خود از آن استفاده می کنند.

این عروسک در دو نوع چاپی و گلدوزی شده در سایت فروشگاه آرام تویز وجود دارد که به بررسی جداگانه هر کدام می پردازیم.

 


عروسک مارشال

عروسک مارشال سگ های نگهبان

خرید محصول

 

این عروسک با قیمت 68000 تومان با ارتفاع 25 سانتی متر در سایز متوسط است و شخصیت آتشنشان را در انیمیشن دارد. زیبایی این عروسک را می توانید در عکس زیر مشاهده کنید. پدر مادر هایی که از فرزندان خود عکس و تصویر تهیه می کنند توجه ویژه ای به این عروسک زیبا دارند. عروسک مارشال چاپی از مواد فشرده تری پر شده که امکان ایستادن روی سطوح را به آن می دهد و روی زمین پهن نمی افتد.

برای شست و شوی این عروسک از راهنمای شست و شو عروسک استفاده کنید و ترجیحا تنها در ماشین لباسشویی بیاندازید یا بهتر است از روش های شست و شوی سطحی برای تازه تر ماندن آن استفاده نمایید. این عروسک از پارچه نرم بر روی پوست سگ استفاده شده است.

برای خرید عروسک مارشال و دیدن قیمت ها به صفحه فروش عروسک مارشال بروید.


عروسک مارشال گلدوزی شده

عروسک مارشال سگ های نگهبان

خرید محصول

عروسک گلدوزی شده شخصیت مارشال در سگ های نگهبان با قیمت 89000 تومان و ارتفاع 30 سانتی متر و سایز متوسط آن است. پنجه روی کلاه این شگ نگهبان و نشان آتش بر روی سینه گلدوزی شده است. این عروسک نگهبان از عروسک های پولیشی نشسته است و کیفیت مناسبی برای بازی و عکس برداری دارد. اندازه نسبتا متوسط و زیبایی چشمان این سگ موجب خرید بیشتر آن شده است.

برای خرید و قیمت به صفحه فروش عروسک مارشال گلدوزی شده بروید.


عروسک پلیس چیس

عروسک چیس در سگ های نگهبان

خرید محصول

پلیس چیس با قیمت 68000 تومان و ارتفاع 30 سانتی متر یکی دیگر از شخصیت های گشت پنجه ای است که از افراد شجاع و بسیار با مسئولیت در این کارتون است. کودکان از این شخصیت عروسکی را برای بازی های قهرمانانه و مسئولیت پذیری استفاده می کنند. پلیس چیس همیشه مشکلات را با کمک دوستان دیگرش حل می کند. طرح پنجه روی کلاه و نشان پلیس در سینه به صورت چاپی است و گوش ها طبق تصویر دو رنگ است و به دلیل مواد فشرده داخل عروسک می تواند بر روی پاهایش ایستاده نیز بماند.

برای خرید عروسک پلیس چیس به صفحه فروش عروسک پلیس چیس بروید


عروسک اسکای

پاپاترول شخصیت اسکای

خرید محصول

کاراکتر اسکای نیز یکی از سگ های گشت پنجه ای هست که بیشتر اوقات با هواپیمای خود پرواز می کند. این سگ نگهبان ماموریت های هوایی گشت پنجه ای را بر عهده دارد.


عروسک راکی

پاپاترول شخصیت راکی

خرید محصول

راکی نیز یکی دیگر از سگ های نگهبان در کارتون پاپاترول هست. این عروسک زیبا را می توانید با قیمت ارزان از آرام تویز تهیه کنید. برای دیدن کار های بیشتر و یا اطلاعات بیشتر به فروشگاه عروسک آرام تویز مراجعه کنید و یا با واتساپ 09307948736 تماس بگیرید.


برای دیدن و دانلود تمام فصل های سگ های نگهبان می توانید از لینک مشاهده انیمیشن در UPTVS ببینید.

 

برای دیدن آهنگ اول انیمیشن سگ های نگهبان می توانید ویدیو زیر را مشاهده کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.