در حال نمایش 2 نتیجه

صورتی-کمرنگ
نسکافه ای
سفید

خرس بزرگ صورتی خاص گل رزی وارداتی

رنگ:  

سفید صورتی-کمرنگ نسکافه ای

وضعیت:  

ارسال سریع

طول:  

140cm 180cm

اندازه:  

بزرگ

از1,380,000 تومان

ارسال رایگان

صورتی-کمرنگ
نسکافه ای
سفید

خرس گل رزی با قلب خارجی

رنگ:  

سفید صورتی-کمرنگ نسکافه ای

وضعیت:  

ارسال سریع

طول:  

140cm 180cm

اندازه:  

بزرگ

از1,380,000 تومان

ارسال رایگان

برای سایر کارها که عکس آن در سایت نیست از واتساپ / ایتا / تلگرام به صورت 24 ساعته استعلام کنید.
تلفن: 09307948736

چرا اندازه خرس یک متری در سایت ها متفاوته؟

عروسک های خرس یک متری در بازار دو نوع گفته می شود یکی پارچه را اندازه می کنند و دیگری ارتفاع خرس را مانند انسان به صورت ایستاده اندازه می گیرند که ملاک شما باید قد انسانی آن باشد که کار های یک متری ما در واقع 110 سانت طول دارند و هم قد یک انسان یک متری هستند برای مشاهده عروسک خرسی 1 متری به بالای صفحه بروید.

قیمت انواع عروسک خرس 1 متری

قیمت عروسک خرس 1 متری از 480 تومان شروع می شود و به 700 تومان برای خرس های یک متری خارجی می رسد. توجه کنید خرس یک متر واقعی 110 سانت پارچه است و قد انسانی آن ۱ متر است.

عروسک خرس 1 متری قرمز

عروسک خرس دخترانه سایز 1 متری ارزان چی بخرم؟

اگر می خواهید تا حتی نوجوانی و جوانی دختر خانم ها یک عروسک خرس خوشگل با سایز مناسب داشته باشند حتما از خرس هایی به رنگ صورتی، سفید و نسکافه ای و قرمز رنگ مناسب هستند و سایز به طول 100 سانت و هم قد انسان 90 سانتی بسیار مناسب هست. ظاهر این خرس ها گوگولی و بسیار نرم و ناز هستند.

عروسک خرس 1 متری صورتی خارجی

چرا قیمت خرس های یک متری در اینترنت اینقدر متفاوته؟

عروسک های 1 متری تولیدی ما با پارچه پولیشی درجه یک دوخته شده و قابل شست و شو و ضد حساسیت هست و همچنین داخل آن ها پلی استر ارتجاعی فوق العاده سبک پر شده است تا به راحتی شسته شده و بر اثر زمان نو نو بماند.

خرس های خیلی ارزان سایر پیج ها
اما بعضی تولیدی ها متاسفانه پارچه های بی کیفیت که زود پاره می شوند استفاده می کنند و داخل عروسک را از الیاف بی کیفیت و ضایعات کار پر می کنند که آن را غیر قابل شست و شو می کند و عمر آن را به چند ماه بازی کودک کاهش می دهد.

قیمت عروسک خرس 1 متری دیجی کالا

در حال حاضر قیمت عروسک خرس 1 متری در دیجی کالا 450 تومان است و تنوع مدل و رنگ بندی بیشتر با قیمت ارزان تر را از فروشگاه عروسک خرس 1 متری استعلام بگیرید.

عروسک خرس 1 متری صورتی خارجی

توجه: از شما عزیزان خواهشمندیم حتما از پارچه پولیشی درجه یک پرشده با پلی استر ارتجاعی استفاده کنید تا خرس شما تا سالیان سال سالم و نو باشد برای دیدن تمامی کارهای درجه یک وارد صفحه فروشگاه عروسک خرس شوید و نمونه کار های یک متری را مشاهده نمایید

فروش انواع عروسک خرس یک متری با جنس عالی و قابل شست و شو (برای راهنمای شست و شو می توانید از 5 روش شستن عروسک پولیشی استفاده کنید)